torstai 8. kesäkuuta 2017

Hei, A

8. toukokuuta 2017

Hei, A 

Tekohengitänkö tässä jotain kaveruutta, jota ei ole eikä tule myöskään olemaan? Nämä yhteydenotot ovat melko yksipuolisia. Toisaalta kun yhteys löytyy, ja pääsen kysymään, vastaat kuitenkin ponnekkaasti haluavasi nähdä. Siitä tämä ristiriita syntyykin. Koen vuoroin olevani epäkiinnostavaa ja vuoroin haluttua seuraa. Siitä tulee tosi epävarma olo. 

Ei tässä ole kyse muusta kummoisemmasta, kuin että olet hyvä tyyppi, ja mieluusti viettäisin sinun kanssa aikaa välillä, ihan samoin kuin muidenkin kavereiden kanssa. Toki sinun kanssa siinä mielessä eri, että meidän suhteemme on seksuaalinen. Ja se onkin ihana asia! 

Tästä paistaa varmaan hyvin läpi mun yleisestikin kokema epävarmuus omasta paikastani yhtään missään. Kyllä, sitä olen, ei siinä mitään. Minun on todella vaikea sanoa ääneen mitään vaikeita tunteita ja yritän harjoittaa ja palauttaa itselleni sen taidon. Toivon, että yritykseni tuottaa jotain hedelmää ja kuulisin sinulta jotain ajatuksia tästä. 

Olen otettu, jos voit olla täysin rehellinen ja kertoa mulle suoraan, mitä haluat. Kunnioitan sinua, haluasi ja tarpeitasi. 

Tämän viestin toinen osio alkaa tästä, kun tajuan tässä ilmenevän kahden ihmisen väliset asemat ja niiden välisen suhteen. Teki mieli kirjoittaa valtasuhde, mutten ole varma, onko siitä kyse. 

Luin sanani ja käänsin puheen erään toisen tuntemani ihmisen äänelle. Hän kirjotti minulle taannoin hyvin samalla tavalla, seksiasiaa lukuunottamatta. 

Mistä tässä ehkä kyse? Jonkinlaisesta ikäeron ja toisen ylöspäin katsomisen luomasta vinoutumasta? Hurjaa myöntää, mutta jotain sellaista siinä on. 

Erona tässä on se, että hän tuntee minut paljon paremmin kuin minä sinut. Sinun ja minun kohdalla kyse on ehkä jostain hienoisesta glorifioinnista, kun toista ei vielä kunnolla tunne. Minulla on tapa voimakkaaseen ihailuun, mitä tunnetta sitten koetellaan, kun tutustutaan paremmin. Pysyvissä ja pitkissä ihmissuhteissanikin tunteeni vaihtelevat voimakkaasti ihailun ja halveksunnan välillä. Tätä en mielellään myönnä. Molemmat tuntuvat hieman vääristyneiltä ja liioitellun voimakkailta ääripäiltä. 

En löydä tälle kirjoitukselle päättävää ajatusta. Suolsin ulos ajatuksia, mitkä pitivät minua hereillä.

Hyvää yötä,
Jupiter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti