keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Kuka minä olen?

Mä elän kaksoiselämää.

Arkisin teen kaikkea järkevää: käyn töissä, pesen pyykkiä.

Sitten, kun tulee viikonloppu, pistän juhlavaatteet päälle. Tulen bileisiin ja taputtelen glitteriä kasvoilleni. Juhlin aamuun asti.

Tulen puoli yhdeksältä kotiin. Olen aivan kimalteessa, haisen ihan tupakalta ja viinalta.

Mä menen suihkuun ja pesen sen kaiken pois. Siinä on vain se hauska juttu, että ei se kaikki kimalle lähde pois. Se seuraa mua koko seuraavan viikon. Sitä on mun hiuksissa. Sitä on mun iholla.

Vana glitteriä seuraa mua. Kaikki näkee sen. Kaikki pystyy seuraamaan mua. Kaikki näkee, missä menen. Kaikki tietää, mitä mä olen tehnyt viikonloppuna. Kaikki paitsi minä. Mä en muista mitään.

Ja sitten hairahdan aina vääriin miehiin.

Sitä minä teen.

© Eric Bartholomew (CC BY-NC-ND 2.0)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti